دو مولفه مهم در کسب رضایت مشتری در فروش هر محصولی، عبارت است از کیفیت محصول و کیفیت خدمات پس از فروش (پشتیبانی محصول) . در کسب رضایت مشتریان ، کیفیت خدمات پس از فروش ارزش بالاتری نسبت به ارائه خود محصول دارد و بهترین تبلیغ برای فروش بیشتر محصولات است. داشتن بهترین دستگاه حضور و غیاب بدون دریافت خدمات پشتیبانی مناسب ، به مرور افزایش مشکلات سیستم حضور و غیاب و ایجاد نیتی مشتری را در پی خواهد داشت.

خدمات پس از فروش (پشتیبانی) دستگاه حضور و غیاب شامل پاسخگویی و راهنمایی تلفنی جهت رفع مشکلات، راهنمایی و رفع مشکل از طریق اینترنت (Remote) ، انجام تعمیرات دستگاههای معیوب ، ارائه خدمات در محل مشتری ، ارائه آموزشهای مورد نیاز کاربران ، ارائه اصلاحات و به روز رسانی های نرم افزاری ، ارائه مومات جانبی از جمله کارت و . می باشد.

پشتیبانی حضور و غیاب

شرکتهای فروشنده می توانند با گنجاندن سوالات متداول کاربران در باره سیستم حضور و غیاب مربوطه و ارائه در سایت ، ارائه آموزشهای کوتاه و کاربردی و قراردادن نرم افزارهای مورد  نیاز در سایت شرکت جهت دانلود ، علاوه بر اینکه کمک شایانی به مشتریان و کاربران جهت دسترسی به ابهامات و رفع برخی مشکلات خواهد کرد، از ترافیک خطوط تلفن و حجم کاری بخش پشتیبانی شرکت نیز خواهد کاست.

 

شرکتهای فروشنده حضور و غیاب موظف هستند که با بهره گیری از کارشناسان خبره و تکنولو‍ژیهای برتر روز  و رعایت نظم و انصاف، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نمایند.

یکی از نیتی های عمده مشتریان از شرکتهای حضور و غیاب، گلایه از برخورد نامناسب کارکنان بخش پشتیبانی است. بنابراین علاوه بر داشتن تخصص لازم ، یکی از ویژگیهای مورد نیاز کارکنان خدمات پس از فروش ، داشتن سعه صدر و رعایت ادب در جوابگویی به مشتریان می باشد.

خدمات پس از فروش

یکی از موارد اصلی در بخش خدمات پس از فروش ، مدت گارانتی دستگاه حضور و غیاب است. بیشتر شرکتها دستگاه خود را یکسال گارانتی می کنند که در صورت بروز مشکل برای دستگاه حضور و غیاب ، شرکت گارانتی کننده موظف است مشکل دستگاه را مرتفع نماید. برخی شرکتها علاوه بر گارانتی دستگاه ، برخی قطعات را مانند سنسور اثر انگشت به مدت بیشتری گارانتی می کنند. نکته مهم در مورد بخش گارانتی دستگاه حضور و غیاب، برچسب یا پلمب گارانتی دستگاه است، که در صورت مخدوش شدن آن ، گارانتی دستگاه ملغی می گردد. بنابراین کاربران مربوطه باید دقت لازم را در این مورد معمول دارند.

گارانتی دستگاه حضور و غیاب

برخی از شرکتها نیز برای ارائه گارانتی دستگاه خریداری شده، شرط نصب و راه اندازی اولیه دستگاه توسط نصاب و نماینده شرکت را دارند که این نصب و راه اندازی اولیه معمولا بصورت رایگان انجام می گیرد.

 

نکته مهم دیگر در بخش خدمات پس از فروش ،‌پشتیبانی رایگان نرم افزار است که مدت آن از 3 ماه تا یکسال متغیر است (هر شرکتی مدت معینی را جهت ارائه پشتیبانی رایگان ارائه می دهد.) این پشتیانی معمولاً بصورت تلفنی و اینترنتی (Remote)  است . پس از اتمام این مدت، جهت تداوم ارائه خدمات باید یک قرارداد پشتیبانی با مدت معین (معمولا سالانه) انعقاد گردد و یا هزینه ارائه خدمات پشتیبانی بصورت موردی و با ارائه فاکتور پرداخت می گردد.

 

داشتن بستر اینترنتی مناسب در محل شرکت مشتری جهت ارائه پشتیبانی اینترنتی اامی است و هنگام ارائه این نوع خدمات ، کاربر مربوطه باید در محل کامپیوتر خود حضور داشته باشد و کلیه مراحل ارائه خدمات اینترنتی را رصد کند، تا شائبه ای از جهت ایجاد مشکل یا حذف اطلاعات از روی کامپیوتر ایجاد نشود.

 

برخی از نرم افزار های پرکاربرد ریموت عبارتنداز : Team Viewer ،  Ammyy Admin ، AnyDesk .



دانلود رایگان کتاب راهنمای حضور و غیاب


 لیست و مشخصات شرکتهای حضور و غیاب

 نکات مهم در خرید دستگاه حضور و غیاب

 



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ارائه ,حضور ,خدمات ,دستگاه ,غیاب ,پشتیبانی ,گارانتی دستگاه ,دستگاه حضور ,ارائه خدمات ,شرکتهای حضور ,اندازی اولیه
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مجله پلاس سازکالا آریــــــــــــوداد کباب پز صنعتی Kara لب های خندون تولیدات فرهنگی صالحین کنگاور dark_angle چالش های زیست محیطی فروشگاه احمدپاشا